Generalforsamlingen afholdes i forbindelse med årsmødet torsdag den 2. juni 2022 kl. 11.00-12.00.
Mødestedet er Middelfart Rådhus med efterfølgende besigtigelser.
Dagsorden til generalforsamling:
- Valg af dirigent
- Formandens beretning
- Indkomne forslag
- Fremlæggelse af regnskab for det forløbne år til godkendelse
- Orientering om budget og kontingent for indeværende år
- Valg af formand og bestyrelsesmedlemmer samt suppleanter
Jf. foreningens vedtægter skal der i lige år vælges formand og 3 bestyrelsesmedlemmer og i ulige år 4 bestyrelsesmedlemmer. Desuden skal der hvert år vælges 2 suppleanter.Bestyrelsen foreslår for 2 år:
Formand Lars-Erik Skydsbjerg, Tønder Kommune (modtager genvalg)
Bestyrelsesmedlem Helle Schou, Roskilde Kommune (modtager genvalg)
Bestyrelsesmedlem Manohari Tissera, Køge Kommune (modtager genvalg)
Bestyrelsesmedlem Roland Rasmussen, tidl. Kolding Kommune (modtager genvalg
samt for 1 år:
Suppleant Lene Schmidt, Vejen Kommune (modtager ikke genvalg) - Valg af 2 revisorer og 1 suppleant
Revisor Jakob B. Mortensen, Lemvig Kommune (modtager genvalg)
Revisorsuppleant Jette Schmalfeldt, Odense Kommune (modtager genvalg) - Kommende årsmøde, bestyrelsen foreslår torsdag den 25. maj 2023
- Foreningens faglige virke og nærmeste mål
- Eventuelt
Forslag, som et medlem ønsker behandlet på generalforsamlingen, skal fremsendes til formanden senest 2 uger før generalforsamlingen på e-mail: , og cc til .