Generalforsamlingen afholdes på Hotel Falster i forbindelse med årsmødet torsdag den 22. maj 2025.
Dagsorden til generalforsamling:
- Valg af dirigent
- Formandens beretning
- Indkomne forslag
- Fremlæggelse af regnskab for det forløbne år til godkendelse
- Orientering om budget og kontingent for indeværende år
- Valg af formand og bestyrelsesmedlemmer samt suppleanter
Jf. foreningens vedtægter skal der i lige år vælges formand og 3 bestyrelsesmedlemmer og i ulige år 4 bestyrelsesmedlemmer. Desuden skal der hvert år vælges 2 suppleanter.
Bestyrelsen foreslår for 2 år:
Maiken Henningsen, Haderslev Kommune (modtager genvalg)
Elvin Rahbek Jensen, Slagelse Kommune (modtager genvalg)
René Nielsen, Sorø Kommune (modtager genvalg)
Lars Brandt Christensen, Holbæk Kommune (modtager genvalg)
Herudover skal der vælges:
2 suppleanter for 1 år - Valg af 2 revisorer og 1 suppleant
2 revisorer – Svend Eide Joensen, Sorø kommune (modtager genvalg) og Lene Hansen, Køge Kommune (modtager genvalg)
1 revisorsuppleant - Kommende årsmøde, bestyrelsen foreslår d. 21/5-2026
- Foreningens faglige virke og nærmeste mål
- Eventuelt
Forslag, som et medlem ønsker behandlet på generalforsamlingen, skal fremsendes til formanden senest 2 uger før generalforsamlingen på e-mail: , og cc til .